.

.

16 iunie 2010

Ganduri de copil

Candva mi-am dorit sa fiu un om mai bun
probabil mult mai bun decat majoritatea
si am pasit pe drumul acela..
insa oamenii m.au calcat in picioarec
candva mi-am dorit sa iubesc..
si a fost minunt atat de minunat inca mereu plang
probabil am uitat ceva pe drum..de asta...si de accea oamenii m.au calcat in picioare

candva mi-am dorit sa fiu un om mare...serios cu toate cele
insa am uitat sa zambesc mai putin si atunci oameni....m.au calcat in picioare
candva imi doream sa ajut cu drag pt ca mi se parea o minune
dar nu am stiu sa spun mai multe cuvinte decat simteam si atunci..
cu siguranta cineva m.a calcat in picioare

candva am avut ocazia sa le arat ca sunt trist ca nu am reusit nimic
si atunci ei au gasit o ocazie sa imi calce in picioate tot
candva am incercat sa fac bine dar era atat de frig in jur incat
cand am incercat sa aprind un foc am fost calcat in picioare
candva am incercat sa renunt la tot si atunci
am renuntat la mine..si ei au tacut..
pt ca ca deja era tarziu pt ei..iar eu singur zambeam
nu mai aveam nimic..doar ca uitasem cum sa fi calcat
si am sperat si am invins in toate
iar tu ..tu ai venit intins la mine
mi-ai sarutat genele si ti-ai lipit fata de a mea
am tresarit usor si m.am gandit normal
ca poate...oamenii..acei oameni..or sa vrea sa nu lase nimic in urma lor..
ci doar sa calce ...

Un comentariu: