.

.

17 iunie 2010

Te mai astept

Inca te mai astept...

asemeni marii ce-n singuratatea ei isi doreste apropierea uscatului
te mai astept atunci tarziu cand trenul a plecat demult din gara
te mai astept o dimineata dupa o alta  seara in singuratate
te mai astept ca un copil ce asteapta sarbatorile lui dragi.
te mai astept cum isi asteapta o chitara mestrul ei etern.

te mai astept asa cum ti-am promis candva si ma vei recunoaste
te mai astept oriunde as merge atata timp cat vin spre tine
te mai astept cu pasi marunti pierduti pe drumuri mici de tara
te mai astept cand soarele ma va scalda cu raze dulci de mare
te mai astept cand viata imi va spune ca e iarasi seara
te mai astept cand circul va pleca din nou in alt oras
te mai astept cand vantul imi va spune iarta rascolind in mine.

te mai astept in locuri noi in care ai calcat demult
te mai astept in banca mea cuminte ca in prima zi de scoala.
te mai astept batran asteptand la o alta coada poate o paine.
te mai astept atunci cand cei din jur ti-ar spune ca este tarziu
te mai astept si casei mele dor ii este din genunchi de tine
te mai astept in acordul cafelei prinsa in fumul unei tigari
te mai astept in cartile pline de praf ce m-au bucurat odata
te mai astept in zambetul frumos al oamenilor ce sunt copii.

te mai astept cand imi intorc privirea ratacita sperand sa apari
te mai astept cand florile se nasc din roua diminetii moi
te mai astept cand soarele saruta viata inca o data preainalt.
te mai astept cand sunt cu mine iar dor este durerea mea
te mai astept oricat ar lua si unde-ai fi si asa mereu va fi.


Te mai astept in mi de locuri in care tu nu ai sa vii vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu