.

.

14 august 2010

Cuvinte Pierdute

am cateva cuvinte pierdute in suflet si care deabea le mai articulez
bag mana dupa ele..nici nu mai par sa fie acolo
le stiam atat de placute,mari si frumoase la atingere
oare le-am pierdut pe vecie sau s.au facut atat de mici incat nu le mai gasesc?
imi trag sufletul si mai incerc odata si iata ca ceva gasesc:
imi pare rau imi iese timid si singur ,prafuit de vreme
si ma apuca plansul doar la gandul ca este singurul ramas

si mai incerc o data trebuie sa mai existe inca unul
imi este dor si imi lipsesti revin si ele palide ca varul
probabil nu mai au nici glas si sunt aproape stinse
le mangai si incerc sa ma tin tare, macar au mai ramas putine-mi zic

si iara o noua incercare, tu ma privesti straina
tusesc si caut iar-nu te-am mintit apare din neant
si sparge parca valul de tacere stinsa dintre noi
si linistea rasuna departe in privirea ti neclintita

ma aplec , ma strange in piept si nu pot respira
dar te iubesc cum nimeni nu mai stie a ierta
isi face loc si cadem amandoi in genunchi
dar este slab si zborul sau se frange n noaptea alba

iar tu imi spui….atat ..atat mai ai si ai avut tu doar?
Si pleci cand gandul meu se zbate sa te retina n amintire
Degeaba caut caci putere nu mai am deloc
Insa plangand prin lacrimi incep sa imi apara:


speranta dorul ,apoi durerea.. pasiunea
mai am credinta,bunatatea si tristetea
iar toate s ale mele ,raman pe veci cu mine
si ti-as fi daruit si tie doar cele mai frumoase
dar poate nu e vina ta ca nu ai vrut si ai ales sa pleci
ci doar a mea.... ca n am stiut sa aleg cuvinte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu