.

.

14 august 2010

de ce te iubesc...

Pentru ca imi aduci linistea in fiecare dimineata in care ma rog sa mai raman o zi cu tine
Pentru ca seara ma mangai cum doar tu sti si faci ca toate ranile mele de peste zi sa dispara
Iar glasul tau ma poarta mereu in ceasul zilei catre linistitele carari ce ma aduc acasa seara
Pentru ca imi zambesti atat de frumos cand am nevoie de lumina chipului tau
Probabil pentru felul cum imi vorbesti si ma alinti pentru ca in acel moment te iubesc din toata inima si sentimentul acela ramane intiparit pe viata
Posibil pentru felul cum ma atingi iar atingerea ta este viata atunci cand sunt in genunchi si am nevoie de un sprijin
La fel de mult cand ma iubesti cum numai tu poti si ma faci la randu mi sa devin iubirea ta
Pentru ca mereu sadesti in mine gandul ca am langa mine cel mai frumos om pe care puteam sa il intalnesc
De multe ori pentru ca sti sa ma certi si sa faci sa vad omul mare din tine cand eu redevin copil
Asemenea si cand gresesti si sti sa ma asculti sau iarta ma aduce soarele intre noi
Te mai iubesc ca esti sincera si cuvantul tau e lege pentru mine
Pentru ca am incredere si niciodata nu incerci sa mi-o zbuciumi
Iar atunci cand intreb imi zambesti oferindu mi raspunsul fara sa te joci
Mult pentru ca nu iti plac provocarile si testele ,pt ca sti sa vezi prin oameni.
Cu siguranta pentru ca mi-ai promis cu voce tremuranda ca nu ma vei lasa niciodata si acest lucru ma face sa traiesc iubindu te la fel de mult
Pentru felul in care ne rugam si cerem lucrurile ca ele sa se intample
De multe ori pentru ca vedem cu o pereche de ochi viata si simtim cu o inima
Ca parfumul tau ma face cel mai fericit si puternic barbat din lume
Si mai este pentru ca aduc linistea in sufletul tau zbucuiumat
Ca te linistesc cand in tine e furtuna si astern marile line in sufletul tau
Pentru ca simplitatea mea te tulbura si te atinge acolo adanc
Si stiu ca ai nevoie de mine chiar si cand nu o ceri
Pentru ca ma simt important cand te tin in brate si te alin atunci cand ai nevoie
Cu siguranta pentru ca lupt sa iti aduc zambetul pe buze in fiecare zi
Iar atunci cand reusesc am cele mai frumoase zile din viata
Pentru ca orice ar fi, ai aparut atunci cand nu ne asteptam si poate aveam cea mai mare nevoie de asta
Pentru ca am facut impreuna cativa pasi ce nu se vor sterge nici de pe dalele sufletelor noastre
Pentru ca dincolo de cuvinte,emotii si trairi eu simt ca esti acel om bun ce ma face sa vibrez….si sa iti spun ca am nevoie de tine..

Poate de asta te iubesc atat, insa oare tu stii aceste lucruri sau iti vei aduce aminte de ele ?
Oare cat simti si tu din ele…vor fi de ajuns ca sa iti multumesc in fiecare zi ?
Poate ..insa de nu vor fi de ajuns ,am vrut sa stii aceste lucruri…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu