.

.

19 august 2010

Experienta

Te iubesc ca ai avut curajul sa nu imi spui adevarul
ca ai inchis o usa si am ramas afara n frig si durere
cand ma durea mai tare si eram cu genunchi franti
rugandu ma la viata sa mai imi vanda putina vreme
doar pentru vocea ta si bucuria de a zambi din inima.
Ca m.ai lasat cu demonii mei singur de care nu ti a pasat
de care nu ai vrut niciodata sa ma eliberezi cu adevarat
desi mi-ai spus ca nu ma vei lasa niciodata in viata asta
Ca m.ai invatat ca oamenii isi daruiesc mizerii cu ochii deschisi larg
ca intunericul este binevenit in sufletul incercat de dureri si lacrimi
Am invatat ca cele mai frumoase cuvinte sunt pacate omenesti
asemeni noua frumoase pe exterior dar moarte in esenta
am inteles ca sunt doar o provocare o alta jucarie vie
de care nu mai ai nevoie si o arunci la gunoiul amintirilor
ca sunt un om prea mic pentru tine si in maretia ta
Ai ales sa te joci nestiind cum trece timpul pentru mine
si cum imi pierd puterile incetul cu incetul cu fiecare provocare
si am dat totul ca oamenii sa creasca luminosi si mari
Te iubesc pentru ca mi-ai vorbit atat de frumos
si ai reusit sa ma faci sa visez la o viata cu adevarat buna
si nu ai sa stii ca am crezut in tine mai mult ca in lumina

si ma urasc pentru ca nu mai stiu cine sunt
iar cand incerc sa ma adun nu mai vad nimic bun
si nu mai iubesc nimic in lume si in mine
iar rostul este un tren pierdut pentru mine
da..ma urasc pentru ca sunt actorul unei piese vechi
si undeva cred ca voi castiga un premiu in viata asta
si mereu il voi castiga..la nesfarsit…
da..ma urasc ca am crezut cand ai spus ca ma vei vindeca…
si ca doua cuvinte mi-au inseninat sufletul si viata
si ma urasc ca nu am stiu sa fiu un alt om
si ca sunt doar eu..acelasi mereu..care doar iubeste…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu