.

.

18 august 2010

La ce bun...

Sa sper cand in final tot singur voi ramane
Sa te caut cand voi innopta doar cu dorul meu
Sa te intalnesc cand ma vei parasi din inima
Sa te ating cand toate se vor spulbera sub ochiul vremii
Sa ti spun cuvinte cand vor creste minciuni din ele
Sa te iubesc cand inima ta va bate-n alta casa
Sa par mai bun cand sunt un simplu om
Sa am rabdare cand viata este atat de scurta
Sa te alint cand vei pleca cu mangaierea mea in gand
Sa sper cand stiu unde am sa ajung tarziu
Sa ti caut mana cand ma vei pofti la usa
Sa mai zambesc cand imi va ploua n suflet
Sa te astept cand tu nu vrei nimic normal
Sa reusesc cand praful singur doar ramane
Sa am putere cand desarte s toate

Sa ti scriu aceste versuri …nu le vei citi
Sa ti spun aceste ganduri…departe esti si niciodata
Nu ai sa stii de ele…la ce bun…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu