.

.

14 august 2010

Pareri de rau

imi pare rau pentru ca am aprins in tine ganduri negre
regret pentru orice cuvant spus intr-o doara
si te as ruga, ma ierti atunci cand ti-am gresit cu gandul sau cu vorba
nu meritai deloc oricine as fi, sa te amarasc

imi pare rau e timp pierdut in gesture mici prea simple
cand poate ar fi trebuia sa fac doar lucruri mari
regret ca nu am spus cand trebuia ca imi lipsesti
ca te iubesc atunci cand iti doreai mai mult ca niciodata

imi pare rau de visele mi te au speriat
si te au facut sa crezi ca vreau mereu mai mult
insa regret enorm ca nu ti am spus mereu
raman aici atata timp cat vei avea nevoie doar

si nu imi pare rau ca te-as fi iubit prea mult
frumos si simplu si mereu la fel de pur si arzator
si te as fi purtat departe pana la cerul cel inalt
de mi-ai fi cerut cu tine in brate as fi adormit mereu

si nu imi pare rau ca poate acum e altcineva
ce iti sopteste ca esti viata lui prea scumpa
pentru ca stiu ca el te vede printr-un ochi de sticla
si niciodata nu iti va vedea acele rani ce eu le stiu

si mi pare rau ca nu a fost sa fie
ca ne-am pierdut cand trebuia sa ne gasim mai tare
dar poate ca intr-o buna zi ai sa ma cauti iar
fara pareri de rau,dureri si cu sinceritate
sa fiu al tau...... sa fi a mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu