.

.

19 august 2010

Uitare

in seara asta am sa plec departe
am luat biletul si il tin in mana bine
zambesc larg si las amagirile si teoriile in usa
las magia si fizica sa isi faca de cap in casa goala
am sa trec pragul si am sa ii zambesc copilului
ce nu a uitat ca din suferinta se naste bucuria
am sa las putin din lucrurile mele pe masa
inima mea pentru ca te am iubit cu toata
versurile mele care m au tinut in viata
ma vei regasi in ele mereu acolo neschimbat
e tarziu si nu regret nimic…
intelegerea nu e de partea asta a usii
logica este atat de cruda si de subtire
cand viata atarna atat de patetic in balanta
mangai valiza si mai privesc o data amintirile
sunt om si diamantele se scurg pe pardoseala goala
ti am lasat ce am putut din mine sa nu ma uiti
si sa nu iti faci griji pentru mine
am sa ma duc unde liniste este singurul cuvant
nu pot continua acest joc, nu mai am carti
si am ramas corijent de prea multe ori
nu mi-am dorit nimic in afara de tine si sinceritatea ta
caldura zambetului tau si promisiunea…
am sa am grija de tine mereu si mereu…
mi-ai adus lumina in viata si iti multumesc
nimeni nu a facut asta pentru mine asa ca tine
ramai cu bine ceasul meu a sosit si simt
ca daca plec te voi elibera cu adevarat
si vei gasi acea casa din povesti cu printi
si fetite cu parul impletit si margele la gat
dealuri cu liliac si oameni cu adevarat frumosi


te rog sa ma ierti ca am plecat…si sa nu ma uiti
poate asa voi trai fericit…in amintiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu