.

.

04 septembrie 2010

Launtrice

Lacrimile imi curg incet pe perna
Macinand dorul cascat din ochii mei
Ce iti privesc pozele demult facute,
Stiu ca praful se va asterne mereu
Pe ele si pe fiecare lucru intalnit de mine
Sunt atat de pregatit sa pierd ceva
Am invatat ca in fiecare zi din viata
Orice om poate inchide o usa deschisa
Iar situatiile,faptele cat si materialul
Pot aluneca de sub ochii tai reamintindu ti
Ca nimic nu este trecator si din pacate
Putine lucruri dainuie cu adevarat
Si …privesc pozele, singurii supravietuitori
Ai macelului din sufletul meu cu destinul
Minuni daramate pe pragul sufletului
Ce ma fac sa zambesc si care rodesc
Zambete si mangaieri demult apuse
Oare cum ar fi fost daca tu…
Dar nu are rost..chiar nu mai are…
De ce ai vrut sa joci acest joc trist
Oare daca ai fi fost in locul meu..
Te ai gandit macar o clipa ca atunci
Cand pleci fara sa iti iei ramas bun
Lasi gropi adanci in inima cuiva?
Stiu ca ti a placut sa te joci, e viata ta
Acum tu m ai uitat departe si zambesti
La brat cu altcineva, minciuna n calea vietii
Insa si asa as vrea sa iti spun
Si mangai incet pozele cu durerea
Sugrumata in gat,cu ochii stinsi
Imi lipsesti atat de mult si dor imi este
De ce ai semanat in sufletul meu gol
Si desi stiu ca nu mai are rost
Mereu ma voi gandi cum ar fi fost
Probabil esti departe acum si azi
La mine n gand distantele cresc soapte
Ce mi tot vorbesc din rugi demult uitate
Si imi spun ,sa nu te uit de tot si poate
Iar sa te caut sa fie telul meu mereu
Chiar daca n gand si ceasul somnului
Caci doar acolo poate mai exista
O alta sansa sa te mai gasesc…..
Si lacrimi imi curg incet pe perna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu