.

.

23 martie 2012

Ganduri...

Sunt oameni atat de amarati in jur care au nevoie de ajutor.. suntem chiar noi intr un viitor apropiat daca nu vom sti sa intindem o mana!

Sunt dispus sa imi ofer toata dragostea si energia neconditionat atata timp cat exista o nevoie mai mare decat a mea.

Am invatat sa ascult atunci cand am renuntat la mine, invat sa traiesc cand devin auzit.

Pierdem ceva in fiecare zi, cel mai trist este atunci cand o facem cu noi si nu ne mai regasim in nimic.

Iubim atat de scurt si de putin pentru intensitatea acestui minunat sentiment.

Plecam fiecare neluand cu noi nimic in afara de reversul actiunilor noastre in aceasta calatorie.

Ne este frica sa ajutam pentru ca suntem atat de goi, negand existenta bunatatii...noi insine avand nevoie de ajutor

Iubesc pentru ca mi s a spus ca e bine, o fac pentru ca ma descopar pe mine si astfel devin cu adevarat viu.

Ma sting atat de usor asteptand sa renasc intr o noua sansa pe care sa o ridic cat mai sus.

Cred ca suma tutoror gesturilor poate fi o noua sansa !

Simt ca exista cineva care ne a creat, daca nu exista, pentru ca am Credinta il Voi creea chiar eu !

Oamenii inventeaza religii si motive cand de fapt credinta este una singura.Fie o ai, fie nu, iar acel lucru se refera la a crede si iubi un lucru pe care nu il poti atinge. Aici este adevarata credinta !

Nu cer nicio rasplata pentru bunatatea mea, cer doar o alta zi cu oameni si locuri...

Ma regasesc atunci cand cad, ma adun pentru ca trebuie sa plec mai departe.Am un drum extrem de lung din fericire.

Viata este foarte simpla, oamenii o complica atunci cand se simt singuri, goi sau neimpliniti.

Daca renunt la mine pentru tine, ai sa ma salvezi asa cum am facut o si eu?

Te iubesc pentru ca esti asemeni mie, iar fara tine as fi doar jumatate!

Vreau sa invat sa zbor desi stiu ca atunci cand o voi face calatoria mea va fi trecut de jumatate.

Oamenii vin si pleaca, majoritatea nu isi vor aduce aminte de tine, conteaza doar sa le lasi deprinderi cat mai bune.

Zambesc in fiecare zi cel putin o data, ma ajuta sa uit de mine cel de acum.

In fiecare zi ma impac cu toate si inteleg ca atat cat este, trebuie trait cat mai frumos.

Sunt mandru de viata mea indiferent cat de buna este pentru ca undeva exista o sansa infima ca ea sa se transforme intr una extraordinara !

Nu imi lipseste credinta, eu am inventat o atunci cand suferinta nu mai avea loc in sufletul meu plin de amaraciune.

Te astept asa cum te am asteptat mereu iar tu ai sa stii asta, pentru ca mereu ne am intalnit!

Daca e sa pariez pe ceva este ca tarziu am sa plec, nu inainte de a ma ruga si a lasa ceva in urma.

Avem nevoie doar de lucrurile care ne au lipsit. Oare credinta cand am capatat o?

Vrei sa fi deosebit? renunta la ideea asta si esti deja un om extraordinar !

Exista o sansa de fiecare data...posibil insa trebuie sa fi mereu in joc.

E tarziu, dar niciodata atat de tarziu incat sa se fi terminat !

Iarta ma , nu iti ia decat 1 secunda si 2 cuvinte !

Priveste cat mai sus...niciodata nu ai cum sa stii cat de sus te poti ridica !

Iarta-ma ca am fost atat de orb, nevazand ca doar eu straluceam in singuratea noastra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu