.

.

04 septembrie 2012

Ganduri ...2


Iubirea astazi: Iubeste ma si poate am sa te iubesc si eu pana cand, cineva ma va iubi si mai mult

Sunt satul de voi cei care imi spuneti mie ce e bun, nestiind decat sa va adapati nevoile prin banale si comune

gesturi.

Cred in mine, sunt cea mai buna varianta care a iesit pana acum, iar contrariul nu poate fi probat in viata asta.

Invinge ti teama, exista un curcubeu de culori in fiecare cazatura, iar culorile sunt viata.

ORICINE poate fi orice pana cand calea i se va infatisa, fara drept de alegere

Unii spun ca viata inseamna fericire, liniste, armonie..insa oare ce inseamna viata?

Inca te mai caut, atat de adanc in mine incat candva te voi intalnii in viata.

Stiu ca am gresit, o fac destul de des, repetand cu placere scenariul in care pierd

Clipe ce vin si pleaca, scenarii repetate, lectii prea putin invatate...fericiri pierdute, cotidian..

Nu te invinuiesc de nimic pe tine, imi e groaza, ca am sa traiesc cu mine o eternitate.

Oare undeva..cineva...candva..se intreaba acest lucru ca si mine?

In fiecare zi castig cand ma trezesc si pierd totul cand adorm.

Sufletul meu, acest cantar mic care imi spune mereu ce pot sa trag dupa mine in viata asta.

Dupa multi ani de nepasare mi am dat seama ca eu sunt cel mai minunat lucru pe lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu